אשר יגורתי בא לי

טענתי בעבר שהטיפול במיני בעלי חיים פולשים הוא חובבני, אולם כעת עליי לחזור בי - נראה כי העניין חרג מגבולות החובבני והעיסוק בשטויות הפך למקצוע של ממש.

הציטוטים הבאים לקוחים מהרשימה חתולים ושמירת טבע: "מי שמוצא גור חתולים עזוב ומטפל בו (או גרוע מכך – גוזל מיינה), עתיד לתרום לשמירת הטבע יותר ממי שנטש אותו בשל היותו מין פולש… אני מצפה ממורה שתלמידיו מצאו גוזל דררה או גור כלבים פצוע להדריך אותם כיצד לטפל בו ולא להרצות להם על מינים פולשים... החברה להגנת הטבע לא הקימה מערכת מידע הקולטת דיווחים ותצפיות מהציבור, אבל מיהרה לעשות זאת בשם הגנת האומה מפני המינים הפולשים… תלמיד שראה לטאה זריזה בטיול מוזמן לשמור את המידע לעצמו (כבר לא..), בעוד שעל מיינה הוא מתבקש לדווח לרשויות..".

ובכן, בדף פייסבוק המוקדש לצפרות פורסמה ביום ה' האחרון הודעה בעניין גוזל מיינה: "...חבר מצא גוזל של מיינה הודית... אפשר להאכיל אותו בדייסה של גוזלי תוכים?"

עד שהוא נענה כראוי נוספו כמה תגובות, להלן ציטוטים נבחרים: - זה מין פולש ומזיק מאוד - אני יודע אבל בכל זאת אי אפשר לזרוק אותו... - לטפל במזיק? - הוא יכול להאכיל אותו ב-DDT. 

:(

*חתולים ושמירת טבע:

http://www.wildisrael.com/?q=content%2F%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%98%D7%91%D7%A2